Sjukt dåligt av mig!

Att inte uppdatera! Sorry babes, men jag är knappt hemma och då glömmer jag bort det..

Träningen går upp och ner. Jag kämpar och står i, låter mig inte nedslås. Märker stora förbättringar i min löpning, plus att mitt knä inte krånglar så mycket längre. So far so good? Det känns tungt just nu bara, känns som jag bara står och stampar på samma ställe som jag gjort nu i flera månader. Och jag kämpar verkligen röven av mig. Men min kropp är sjukt krävande och vill bara ha mer och mer av mig.

Känns bara hårt just nu. Däremot hade jag en grym träningsdag igår! Först var jag och hjärtat ute och gick 6km i det fina vädret. Efter det traskade jag bort till gymmet och avverkade 5km till på bandet. Flåset kommer senare och senare, så det känns riktigt bra!

Om en halvtimme ska jag dra iväh till gymmet och då får jag se vad som bjuds!

Förra veckans träning:

Måndag: Cardio 40 minuter
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila
Torsdag: Cardio 40 minuter
Fredag: Triceps, axlar, bröst, insida/utsida lår + 20 min cardio
Lördag: Vila
Söndag: 6km promenad + totalt 35 min cardio + bröst/biceps

Kommentarer
Postat av: Katarina

hihi jag vill oxå bara ha mer och mer av dig, får inte nog :P

2012-08-03 @ 14:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0