Sjukt taggad!

Åhh! Jag är så sjukt taggad på allt nu! För att göra en snabbrepris av veckans träning, sa å har jag tränat 6/7 dagar. Tisdagar är mnin vanliga vilodag, eftersom jag är så länge i skolan. Igår gick jag och Sara och mitt hjärta nästan fem timmar på Väla. För att spä på den onda i ben och fötter, gick jag och hjärtat en kvällspromenad på en timme! Mör var bara förnamnet!

Idag intog jag och Sara PowerAfroDance på TA. Sjukast! Länge sedan vi körde afro och fan vad man har saknat det! Så jag ska försöka gå på afro iallafall en gång i veckan hädanefter!

Imorgon blir det spinning 12.10 och kanske ett magpass. Känner hur peppen växer! Detta blir mitt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0