Nu är jag tillbaka..

..och är på g igen! Woho! Efter at ha varit insjunkad i körtelfeber, pappa har varit jättedålig, ett år sedan misshandeln, mormor har gått bort.. så står jag starkare än någonsin! Jag känner mig så pepp på allt och speciellt på träningen. Och det säger ju något att jag går upp klockan åtta en lördag för att träna!

Jag har tränat rätt intensivt nu i två veckor. Den här veckan har jag hittills tränat 6 av 7 dagar. Resultatet? Minus ett halvt kilo på vågen. Är så jävla nöjd så det finns inte! Nu ska jag svepa i mig en kopp kaffe, ut med vovvsingen sen ska jag iväg och köra ett cardiopass med bästaste Sarizen!




Kommentarer
Postat av: ikispikis

Du är den bästaste skränen i heeeela välrden!

2012-02-21 @ 16:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0