Låt inte bandet vinna över dig!

Fyfan säger jag bara! Helt jävla slut! KÄnde mig inte alls motiverad för träning idag. Det var motigt som fan, men jag gav mig fan på att jag skulle dit. Det slutade med att jag spenderade 1h av min dyrbara tid på bandet. Jag sprang först 15 min och kände att min ork var slut. JAg funderade på varför det kom sig att jag inte orkade och kom på att jag bara ätit 2dl keso, lite mackor och en smoothie idag. Konstigt jag inte hade någon ork?

Jag gav mig dock inte, vilade upp mig under en minuts gång och sprang 9 min till. Vilade under gång en minut till för att därefter springa 6 min till. Totalt 30 minuter men gav mig inte. Efter två minuters vila, började jag springa intervaller. Började på 10km/h en minut, gång en minut. Därefter ny intevall och ökade till 10,5. Så höll jag på tills jag sprang på 14. Den minuten var seg som fan, men jag gav mig inte. Därefter gick jag i några minuter, för att sedan springa igen i lugnt tempo 4 min för att avsluta passet med nedvarvning under gång. Toalt 60 min på bandet. Sjuukt nöjd! Nu sitter jag och äter min lax och morot, sen ska jag mysa resten av kvällen med min Pilis.

Därmed säger jag bara:

Låt inte bandet vinna över dig!
-Gammalt Örnieordspråk

Kommentarer
Postat av: ika

shit pommes :ooo sjukt duktig!!!!!!!!!

2012-02-22 @ 22:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0