Fredagsvägning

Det är fredag, och det innebär magpass och IW (indoor walking för er andra som inte är sån träningsnörd som jag). Igår var jag på bandet igen, men kände att jag inte hade någon energi. Började känna mig illamående och yr. Så det blev att jag sprang 10min för att sedan köra igång med intervaller. Total tid på bandet blev 30 minuter, vilket känns skönt då jag inte alltid måste behöva kämpa en timme på bandet för att känna mig nöjd. Idag efter att jag kört IW, så har jag denna vecka kört 3h cardio. Fatta grymme jag är!

Vägde mig imorse när jag vaknde. Gått ner ett halv kilo till sedan förra veckan! Så totalt sedan jag började köra igång, så har jag gått ner ett kilo. Och då hade jag ändå en kränglördag i helgen!! Kunna äta godis och ändå gå ner i vikt! Helt sinnes! Jag ska dock börja mäta mig, så jag ser skillnad på det sättet också och inte bara stirra mig blind på vågen!

Så vad kan man mer säga än att; Det går bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0