Torsdag

Mätt och trätt i soffan. Har precis käkat en massa god frulle i form av bullar, kaffe och apelsinjuice. Det händer inte ofta nuförtiden. Igår gick jag till gymmet trots att jag inte alls hade lust egentligen. Körde pass koncentrerat på bröst och mage. Känner träningsvärken är på väg nu! Härlisch!

Igår fick jag en sånt sjukt magont så jag visste inte vart jag skulle bli av. Låg ihoprullad i soffan och kved. Efter ett tag så fick jag svårt att andas och det stack i min arm. Blev seriöst lite rädd.. jag får sånt iland, men jag hoppas att det inte är något allvarligt fel med mig...

Idag blir det att skriva hemtenta... så blir förmodligen ingen träning; buhu!

älskar min Pil <3


Kommentarer
Postat av: C

<3 Pilen!

2011-10-13 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0