Dilemma...

Helgen bjöd inte på mycket träning. Tagga, tagga örnie! Inte tappa detta nu! Däremot så hjälpte jag min käre far idag att flytta, vilket var riktigt tufft! Helt mör i kroppen nu, så lite träning blev det ändå!

Imorgon blir det dubbelpass! Ska försöka köra styrka på förmiddagen och sedan ett konditionspass senare på eftermiddagen. På tisdag hade jag velat få til lett hårt pass, eftersom det inte kommer bli något på onsdag. Känner min träning blir mer och mer åsidosatt pågrund av andra saker. Andra jättemysiga saker, but still. Jag tappar mig själv, jag känner jag försummar mig själv. Och det är mitt innersta löfte till mig, att inte sabba det här..

Dilemma...


Kommentarer
Postat av: Kanske Fåff?

tagga tagga tagga flygplan!

2011-10-16 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0