Julbord, Ullared och helgen är redan över

Usch, nu är snart helgen över. Den började ju fan precis. Hemskt! Men jag ska bara gå i skola fram till fredag, sen har ja inga fler föreläsningar förrän i Januari. Skönt som fan!

Igår var jag med Dan på julbord med hans jobb. Fifan med mat där var alltså! Shisses! Snacka om att man blev mätt iallafall! Vi var på Rådhuskällaren i Malmö. Mycket trevligt måste jag säga! Najjs folk, som jag skrattade. Älskar folk med samma humor som jag ! Efter att vi ätit klart stack vi alla bort på Harrys. Men jag och Dan var rätt trötta och ville hellre hem och mysa. Så vi stack vid halv elva redan. Dan blev vääldigt rund under fötterna, haha, så söt han var !

Idag var jag och Dan, Tobbe och Emma på Ullared. Hittade en jääkla massa saker. Inte så mycket kläder, men jättemycket till lägenheten och en massa julklappar. Så det var en lyckad dag, fast jag och Dan gjorde av med femtusen tillsammans. Det däremot k'nns inte så lyckat, även om alla inköp i sig var lyckade. Vi var där redaninnan de öppnade. HAHA! Men det var inget folk där inne så tidigt på morgonen! Var så skönt att kunna gå utan att få hälarna sönderköttade av galna tanter med kundvagnar.

Nu måste jag sluta här, för nu har Gossip Girl redan börjat.

Ciao bellos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0