Little about Örnie

A) Fyra jobb som jag haft:
1: Städtant ^^
2: Butiksbiträde
3: Vårdbiträde
4: Fåffys personliga slav

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1: Gone with the wind - Den ska jag fan se i veckan!
2: Hipp Hipp - Skåninghumor äger !
3: Lilla Sjöjungfrun - Fan bääst ju !
4: Ronny och Ragge - Still Pöking. "Näääh!! Titta Ragge : STRIPES!!!!!! "

C) Fyra platser jag bott på:
1: Tråk-Höganäs
2: Helsingborg
3: I Fåffs säng
4: Halvt i Peddis nya lägenhet

D) Fyra tv-program jag älskar att titta på:
1: Top Model - ett givet val
2: Project Runway
3: OC säsong 1-3. Sen sög det röv
4: Hela E! - kanalen. Min bästa vän - i alla väder

E) Fyra platser jag semestrat på:
1: Cypern
2: Grekland
3: Frankrike
4: Spanien

F) Webbsidor jag besöker dagligen:
1: blogg.se
2: google.se
3: tv.nu
4: är dock inte online dagligen...

G) Fyra favoritmaträtter:
1: Korv Stroganoff
2: Farmors köttbullar - en klassiker
3: Fåffys mammas potatismos - har försökt göra som hon, men än dock blir det inte ens i närheten lika gott
4: Entrecôte

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1: På en strand med vit sand, klarblått vatten och palmer
2: På flyget till ett land/ö som har en strand med vit sand, klarblått vatten och palmer
3: På Mauritius
4: I en godsisaffär

I) Fyra drömyrken:
1: Psykolog
2: Rockstaaar
3: Rik jeavla tanta som slipper arbeta,
4: som bara arbetar för attfördriva tiden

J) Fyra favoritartister:
1: The Tough Alliance
2: System of a down
3: SNOOK - för faen . Höll på att glömma (!)
4: Fåffys och Örnies dansband
 

Kommentarer
Postat av: peddi

haj gois, så härligt :) puss

2007-09-07 @ 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0