Sjuka backar

Ni vet att jag sa att jag skulle ge mig i kast med de sjuka backarna i High Wycombe...

Hur gick det med det?

Bra som fan! Idag kämpade jag som ett djur upp för backarna. Jag hade tävling med pappa, Katarina, Daniel och James om, vem som kom hem snabbast från den parken vi hade promenerat kring. De åkte bil och jag sprang. Jag kan nääästan säga att vann.. de kom precis i slutet när jag hade typ 50 meter kvar. Det var så till och med pappa sa att han blev imponerad. Då mina vänner ar det starkt jobbat!

Är så sjukt nöjd med mig själv just nu! Men det bästa av allt var... jag fick inte ont i mitt knä! Best ever!


Nu kan jag sova lugnt inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0