Ett litet rött läppstift

Jag har redan kommit på hur kul man kan ha med ett rött läpptift.
Jag drog fram min webcam och insåg att man ser fan ut som 40+ i vissa lägen!!

Nu ska jag alltså visa er kära beundrare hur ni med ett rött läppstift åldras 20-30 år!!


Vi börjar med den här bilden.
Äkta fjortisbild. Stora ögon, liten mun.
Från sidan och så ser man lite sådär oskyldig ut
"Hej? Lina 14 år, från Båstad. Love me do?"



Nu kommer förvandligen med ett litet rött läppstift

Genast har ni föråldrats och ser ut som Yvonne 45år,
som precis skaffat facebook.
"Heej alla vänner! Så här gladär jag nu när jag är så "hipp" och skaffat Facebook"


Det enda som saknas är en kofta och en brosch
sen är Yvonne fulländad

Kommentarer
Postat av: Fåff (Unagi)

Jag gillar Yvve!

2010-03-13 @ 19:33:59
Postat av: Katarina

Hahahaha, använde du läppglanset från Primark på Yvonne?

2010-03-14 @ 00:06:25
Postat av: Fiixarn

haha nej faktiskt inte. Detta är ett riktigt läppstift. Det jag köpte på Primark är inte lika bra. Färgen försvinner jättefort, sen blir det rosa:P Gör ditt med så?

2010-03-14 @ 22:20:16
Postat av: typpan

hahahahahahahha jag dog av garv!!!!!

2010-03-16 @ 23:32:01
Postat av: Katarina

Jo det gor juh det men det kostade ju bara £1 :P

2010-03-22 @ 12:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0