Videobloggar

Här kommer humor vänner!
Titta och njut!

Först ut är Dans drinktips! Se och lär!




------

Därefter kommer Sofias fina "moondance" (moonwalk)



Jag: Visa din moondance!
Sofia: Färdig?
Jag: Ja!!
Sofia: Proffsigt!!!
Sofia: Jag kan gå framåt också!
Alla: HAHAHAHHAHA

-----

Till slut kommer en liten pjäs Dan gjorde en gång jag var och jobbade.
Det är alltså en Crocodile Dundee scen.
Skall tilläggas att hatten han har på sig är gjord av en lampskärm och en pappserkasse från Maxi.





Håll till godo kära läsare, håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha det fula är att jag kände mig riktigt skicklig när jag moonwalka, var nog spriten som talade!

2009-09-03 @ 10:34:28
URL: http://tjabbizz.blogg.se/
Postat av: Henrik

Mycket imponerande måste jag säga, sprit är fantastiskt :)

2009-09-10 @ 00:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0