Det är fett men sant!

It's a lovely day, just got paid... eller något.  Det är iallafall en härlig dag, för vet ni vad? Jag ska till Stockholm nästa helg! Så jävla gott! Sån impulsgrej bara! Så det blir jag och Sara och Anette som sticker dit. Vi ska bo helt själva i ett stort fett hus. Vi åker på torsdag nästa vecka och kommer hem på söndag kväll. På fredagen ska Anette se Bruce:an så då ska jag och Sara vara själva i det huset, och sen möts vi uppp på stan. Mohahah!

Ska bli fett med ös och fett med najs!

Kommentarer
Postat av: dG.

Wihiii! Ska bli jättekuuul!!! För er då menar jag, jag kommer ligga hemma i sängen med Chilis och kråta... :D Älskar dig! <3

2009-05-28 @ 10:46:47
URL: http://turboklack.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jaaaaaaaag vill oxa till Stockholm och ha roligt .... Ha jatteroligt och ma kanon. Det fortjanar du. Kram

2009-05-28 @ 11:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0