Veckans bästa !

Konversation med Daniel (min systers man). Helt plötsligt skriver min syster "Du är en nödda" Alltså, du är ett nöt på ren svenska. Detta förstår inte Daniel då han är från england och inte kan svenska, allra minst skånska.

Jag älskar dig min vackraste hustru, du är mitt allt för alltid. säger: (katarina)

du e en nödda


Jag älskar dig min vackraste hustru, du är mitt allt för alltid. säger: (daniel)

what does that mean?


Jag älskar dig min vackraste hustru, du är mitt allt för alltid. säger:

Kat wrote it and I don't know what it says


Jag älskar dig min vackraste hustru, du är mitt allt för alltid. säger:

tell me tell me please please please please please


..och så kom Örnie säger:

haha;P


..och så kom Örnie säger:

i know something you don't ;D


Jag älskar dig min vackraste hustru, du är mitt allt för alltid. säger:
(efter fem minuters letande i lexikon efter ordet "nödda")

dammit woman tell me now


..och så kom Örnie säger:

hahahahah!


..och så kom Örnie säger:

nödda = nut


Jag älskar dig min vackraste hustru, du är mitt allt för alltid. säger:

You're an almond?


..och så kom Örnie säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA



HAHAHAHHAA asså jag skrattar fortfarande. You're an almond? HAHAHHAHAHAHAH


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hahahahhahahahahaha, klassiker!

2009-03-11 @ 23:46:24
Postat av: Anonym

Hahahahahhaha.. ja vad ska man säga;D funny!

2009-03-11 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0