Valpkurs

Förresten, så är jag lite irriterad idag!! Idag skulle nämnligen valpkursen börja som jag och Chili har anmält oss till. JAg ringde för över 1½ vecka sedan och han lovade att han skulle skicka hem papper så jag skulle veta exakt när jag skulle komma och var det var. MEn jag har fortfarande inte fått något!! Jag har ringt dit hela eftermiddagen, men inget svar. Bara deras jäkla telefonsvarare. Man blir ju bara så matt!



förresten, jag drömde om tåg inatt igen!
Jag och Fåff skulle åka hem från Lund men så råkade vi sätta oss på ett tåg mot falun.
Men som tur var skulle tåget först till Malmö för att sedan vända och åka till Falun.
Konstigt jag drömmer om tåg hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0