Festbilder

Jag orkar inte skriva bildtext till alla.
Vissa bilder får tala för sig själv.


fåff håller för sin rouge med sitt hår



kvällen för min del började med detta linne
efter denna vulgära bild insåg jag mitt problem



såhär skulle min kväll innebära
not fun
så jag bytte



 under tiden blandade fåff sin oboy-grogg
hennes min ser märkbart fundersam ut
"ska jag ha mer eller inte?!"



I'm back with a new outfit
en mer påklädd sådan



bästa vänner alltid



säxy!!



vårt häpnandsväckande fint städade festbord












ser ut som om jag är naken:O


lovelovelove


i'm fierce



väärldens sötaste fåff






fåff väldigt väldigt nykter



och så avslutar vi med en poser


ciao bellos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa vänner alltid <3

2009-03-03 @ 16:22:15
Postat av: Roger

Wow, vilka två skönheter... :) Den där brunetten är ju extra vacker måste jag säga.. :)



Haha, ditt lilla problem, den var bra.. ;) Men du löste det bra ju.. ;)



Hoppas att veckan har börjat bra för dig... :)



Kram

2009-03-04 @ 02:56:13
URL: http://www.stardustblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0