Tippen

Nu kollar jag på semifinalen på Let's Dance. Hoppas verkligen, verkligen att Morgan !! Tippen for the win liksom! Som jag älskade det när jag var liten. Missade inte ett enda program! Jag hade ett kassettband med dem som jag alltid lyssnade på i min freestyle! Jag träffade till och med dem live en gång när de kom till Höganäs. Och jag var så käär i Morgan! Och han var kär i Eva, så jag ville se ut som henne. Kommer aldrig glömma den gången då Morgan och Lasse kom över en dryck som gjorde att det första man såg efter att ha druckit den, den blev man kär i. Och eftersom både Morgan och Lasse var kär i Eva, så försökte de överlista varandra för att hon skulle se just dem när hon öppnade ögonen. MEN, vad hände? Minns ni det?:P Vem blev Eva kär i?


Kommentarer
Postat av: Katarina

'Ingenting försvinner, allt fiins kvaaaaarrr....!' Alltså jag kommer heller aldrig glömma sommarlovsmorgnar med Tippen. KOmmer du ihåg när vi var hos mormor och vi inte fick äta frukost i nattsärkar, så vi dukade litet bord i dörröppningen till tv-rummet och käka frukost där, för det var tradition att kolla på Tippen i nattsärk? Hahaha det var tider det. Men jag minns inte vem Eva blev kär i...Jag tror inte det var varken Lasse eller Morgan, och det kan ju inte vara Kenneth, för han var ju hennes far....

2009-03-21 @ 00:05:09
Postat av: jenny

jag älskade tippen när jag var liten:)

2009-03-23 @ 14:22:21
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0