att kunna kurera sig

min kära fåff har smittat mig med sin djävulska förkylning. jag måste sätta stopp för det här ! det får icke ske! jag sitter här och kurerar mig med varmt te med honung, vatten, frukt och vitaminer. jag ska stå emot det här. det ska inte få stoppa mig från min träning i veckan!

idag tränade jag spinning med annelie brun. riktigt jobbigt pass, men gud vilken människa. jag tåler inte hennes klämkäckhet alltså! hon sjunger, hon skriker "ohh yeeeah!". jag döör ! men så länge som träningen är effektiv, så får jag väl stå ut med hennes tramserier.

idag var jag och fåff på väla. jag handlade tre linnen, ett par leggings, en tröja sportbehå för ynka 600 kronor. riktiga kap tycker jag! nam nam

imorgon och på onsdag börjar jag åtta. fiiifan! och slutar... 17.. fiiiiifan! jag kommer vara död. ursäkta min uppdatering, vi får se om jag pallar lägga in festbilderna imorgon.

puss honeys

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRLÅÅÅT! haha jag känner mig hemsk.. jag ska försöka suga tillbaks förkyldningen igen..

2009-03-03 @ 13:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0