Stockholm nästa

Imorgon åker jag iväg till Stockholm!! Woho! Ska bli så fett gott ! Men nu ska jag gå och fixa ihop lite kläder som jag ska tvätta nu ikväll. Hoppas vädret blir najjs och att man träffar på mycket roligt folk! I Stockholm alltså, inte i tvättstugan...


Sen kommer Sarizen hit sen ska vi dra och träna. Sen blir det nog lite packning för min del, sen nannelura.



Är klar med min hemtenta btw. Ska inte vara klar förrän på fredag, men har man självdisciplin så funkar allt!


Ciao fuckers

Kommentarer
Postat av: Sofia

Woho duktigt! Och vi hoppas på att ha chili när du är i stockholmet =)

2009-06-03 @ 18:13:12
URL: http://echolife.blogg.se/
Postat av: Katarina

Du och vem mer reser till Stockholm? (Far ga tillbaka i bloggern och kolla ifall du namnde det, men jag har for mig att den informationen har undanhallits, eller helt enkelt inte varit tillganlig).

2009-06-04 @ 00:11:17
Postat av: Katarina

Aaaaahhh, jag hittade inlagget :P (vem e Anette?) x

2009-06-04 @ 00:13:31
Postat av: Fiixarnsomfan

Anette är Saras kompis, de gick i samma klass i gymnasiet:)

2009-06-04 @ 15:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0