Tentaplugg

Har pluggat in 15 av 41 sidor. Känns så jävla bra ! Det går framåt, det går framåt ! Tentan på frdag ska gå bra, den bara ska det !!

I helgen har jag bara suttit hemma, pluggat och haft det mysigt. Jag och Dan kollade på film igår och, åt gott och myste. Längesedan det bara var jag och han som verkligen gjorde något tillsammans. Annars sitter jag alltid med plugg eller här och bloggar, och han sitter vid sin dator och jobbar. Så nu när vi väl satte oss, stängde av telefornerna och datorerna, så var det bara vi. Mys !

Imorgon ska jag bara fortsätta mitt plugg, och så ska jag träna. Senare i veckan blir det plugg och träning. Och så ska lille Chili till veterinären och få vaccination. Till helgen ska jag festa sädan, förhoppningsvis för att fira tentan och inte för att sörja.

Känner att jag inte har mer än tenta och plugg i huvudet just nu, så jag tror jag avslutar denna update.

Ciao bellos !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi ska fira att du klara tentan, du kommer klara den så jävla bra!!

2009-01-12 @ 14:25:20
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg :P

2009-01-12 @ 14:31:46
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0