Mys

Sitter hemma i soffan och bara myser. Chili springer runt här och leker med sin råtta. Vägde honom innan och han väger 1280g. Stor kille nu! Vi låg innan och nannade eftermiddag, det är så mysigt ! Det har blivit lite av en tradition nu när jag kommer hem tidigt från skolan.

Jag sprang ju i måndags. Så jäkla skönt! Sprang i drygt 20 minuter, så det tyckte jag varbra gjort för att vara första gången på över ett år, om inte mer! Två år till och med ! Och med tanke på att jag hatar att springa, så blev jag nöjd!

Imorgon ska jag spinna, ska bli najjs!

Nu är det unga mödrar. Skriver senare. Ciao!

Kommentarer
Postat av: fåfff

Jag har varit ute och gått nu som fan, en annan har ju inte kondition till att springa;) haha älskar dig snuttis

2009-01-28 @ 19:28:29
Postat av: fåff

Åhhh <3 vi tar oss igenom allt tillsammans och de har vi alltid gjort!

2009-01-28 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0