I am a fucking fighter !

Hela veckan har jag pluggat och pluggat. Och.. pluggat. Suttit till tre på natten, druckit tonvis med powerking. Försökt att inte bli föör flummig, trots att det är mitt i natten. Nu är jag ääntligen klar med de jävla frågorna. 39 datorskriva sidor. 18 718 bokstäver. Jag är så jävla bra ! Nu ska jag bara lära mig allt också. Jag ska kunna 39 sidor utantill. Jag ska lära mig den exakta ordningsföljden på de dryga 19 000 orden, på en vecka. Om sju dagar är det tenta. Men jag ska fan klara det. I'm a fucking figther !!



Kommentarer
Postat av: dG.

Waaa! Doktiis! En fuckfighter elskling! En riktigt fuckfighter! Och min! :D

2009-01-08 @ 23:04:57
URL: http://turboklack.blogg.se/
Postat av: Anonym

i want to be a fighter to :( älskar dig..

2009-01-09 @ 16:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0