Good and bad news

Från och med idag är jag en tvåa ! Det låter lite mer seriöst.. "Hur länge har du läst?" "Jag är på termin två" istället för "äh, jag är fortfarande på första terminen". Från och med idag har det kommit nya ettor. Stackarna. Jag vet vad som väntar dem !!

Dålig nyhet nummer ett: Jag hittar inte mina nycklar! De är här någonstans i lägenheten, men vet fan inte var. Dan fick komma hem och släppa ut mig och Chili, så nu har jag han nyckel.

Dålig nyhet nummer två: Fast jag sov bort halva dagen igår, så sov jag hela natten och jag är fortfarande trött. Jag tror jag är kroniskt trött ! Helt seriöst. Det är något som är fel ! Man kan ínte vara såhär trött !

God nyhet nummer ett: Chili har gjort ute hela helgen. Woho!!!

God nyhet nummer två: Tenta om en månad, vilket gör mig någorlunda ledig två veckor fram. Gott!

Kommentarer
Postat av: fåff

och ledighet.. ja det innebär fest!

2009-01-19 @ 12:40:43
Postat av: Katarina

Alltså jag tycker fest är ett fult ord, precis som fancy och device

2009-01-19 @ 17:10:09
Postat av: Anonym

Kalla kårar går längs med ryggraden när jag tänker på de orden

2009-01-19 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0