18-års fest

Igår hade Stoffe 18-års fest. Mycket trevligt måste jag säga.
Trevligt folk, singstar och god dricka. Mums.
Chili var hos moster Ika och kusin Maxie. Kändes skönt att kunna lämna bort honom en natt. Fast det var riktigt ensamt när vi kom hem inatt och han inte var hemma, men värst var imorse när han inte låg bredvid en. Men vid elva var han hemma igen. Vi har myst hela dagen!


älskling och jag


Anette, Sara och jag.
Och försök undivka mina tudor, fattar inte varför de alltid ska vara ivägen på bild !


Dan och fölsegrisen


Jag i hissen påväg dit. Värsta uppsvällda fejjan, haha !

Kommentarer
Postat av: fåff

Haha du är inte alls svullen, sötnos;)

2009-01-26 @ 01:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0