Pluggeli

Uscha. Idag var det min lediga dag, med betoning på var. Jag hade planerat massa mys, men istället har jag fått plugga hela dagen. Inte kul alls. jag pluggade hela eftermiddagen och har ändå bara kommit halvvägs.Fifan. Och det ska lämnas in klockan tolv inatt egentligen. Jag får maila Sara i min klass om uppskov till helgen.

Ikväll så har jag varit och tränat skivstång. Så najjs. Känner mig snart som en ny människa, ska bara in i duschen först. Men jag väntar på min älskling som är ute med Chili. 

Imorgongår jag bara till tolv. Därefter ska jag hem och plugga och på kvällen ska jag träna. nam nam.

På fredag ska jag och Chili hem till moster Fåff och kusin Echo och Speedy. Vi ska ha massa mys och sova över. Sen på lördag blir det fest. Nääjs ! På söndag blir det mer plugg. Uscha.

Hoppas ni små älsklingar har det slappare! Slappa för mig med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Feeest och myshelg!

2009-02-25 @ 20:14:42
Postat av: Anonym

Det vet jag gumman, vet inte vad jag skulle gjort utan dig <3

2009-02-26 @ 12:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0