feest

Utgång igår. Hade så jäävla roligt. Längesedan jag hade så skoj. Hände så mycket igår och när jag tänker på det så skrattar jag. Bland annat så stod där en blond brud och dansade med en kille och säger något till mig. Jag hör inte vad hon säger, tror hon talar tyska. Så jag bara "vaaaaa?" (på riktigt bred skånska). Och hon svarar tillbaka "HJÄÄLP!!". Hon ville alltså inte dansa med honom. Örnie agerar hjältinna och puttar bort killen. Sofia som inte fattar något frågar mig "vem fan e det?" Och jag svarar tillbaka "Jag har iiinte en aning!!" Den här bruden i fråga blir så överlycklig att hon skriker till mig och Sofia "TAACK, jag ääääälskar eeeeer" Och då blir der för mycker för Sofia. Hon skriker rakt ut och börjar ASGARVA. Bruden tittar konstigt och känner nog att hon överdrev lite med sina känslor och avlägsnar sig snart. Sofia skrattar fortfarande och jag smittas och får också ett skrattanfall. Det var så jävla roligt! Bilder på detta kommer i ett senare inlägg, då de håller på att skickas till mig nu i skrivande stund.

Tack så jävla mycket fåff för igår. Har alltid så roligt med dig, men igår tog fan priset. Älskar dig !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla kul:P det tar fan priset av alla priser haha! Våra festkvällar är fan bäst =) längtar redan tills nästa gång! älskar dig med!

2009-02-08 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0