Varför envisas ni?

Jag har sagt det innan, jag säger det igen.  VARFÖR  VILL TJEJER ENVISAS MED ATT SMINKA ÖVER SINA LÄPPAR?!?! Vissa tjejer lägger till och med  foundation på sina läppar, WHY?! Jag fattar inte den logiken. Vill de inte ha läppar eller alternativt ha dem utan att det ska synas?!!? I don't fucking get it!! Vad är det för fel på att ha lite färg på läpparna? Varför vill man att de ska smälta in i fejjan? Jag bara undrar, varför envisas ni?! Det är så osexigt, okvinnligt, oglammigt, oporrigt, HEMSKT, VIDRIGT!! Jag finner inga ord!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästan värre än cougar, och det var ändå en "snäll" bild du hitta!!!

2009-04-15 @ 19:41:13
Postat av: Roger

Okey, jag ska sluta sminka läpparna, I promise.. ;)

2009-04-16 @ 23:21:16
URL: http://www.stardustblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0