Införande av obligatorisk sminkkurs!

Jag har insett något som nästan är ännu värre än att sminka över läpparna. Det är förfärligt, det är fasansfullt och under all kritik. Översminkade (läs sminkade med alldles för brun fondation och puder) med alldeles för rosa läppar. Hur kan man ens tro att det där ser naturligt ut? Det ser creepy ut för fan!! Att folk inte har mer mer självinsikt?! Ungefär så såg jag ut första gången jag fick smink av min mamma. Jag gick lös på det skrikande rosa läppstiftet och tyckte jag var hur chic som helst, väldigt mycket Barbie över det. Jag var stolt, jag kände mig snygg; Jag var FEM år. Det finns väl ändå gränser för hur man borde få sminka sig. det borde införas obligatoriska kurser för som köper smink. Så alla vi andra slipper titta på skiten, för det är vedervärligt! Jag får ont i ögonen! AAAH

      

Vad är egentligen värst tycker ni? Översminkade läppar (nedan) eller som ovan?




är det bara jag, eller verkar det som o mdet bara är blondiner som har problem med detta?
Är jag väldigt grym om jag säger så?

Kommentarer
Postat av: dG.

Hahaha! Sinnessjukt!!! Den i mitten är fan värst! Kissssat.se eller var är det ifrån? ;) Kyssar <3

2009-04-20 @ 21:43:24
Postat av: Katarina

Hahahaha, det var bland det värsta jag sett! Man vill juh klösa ut sina ögon så man inte ser mer :P

2009-04-23 @ 12:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0