Today is a happy day!

Today is a happy day!!

1) Jag fick tillbaka min skattedeklaration igår. Jag tänkte "jag kommer säkert inte få något tillbaka på skatten" MEN, se på fan. Jag får tillbaka 14500!!! HELT SINNES!!! Jag trodde först jag såg fel! Så jäkla glad blev jag, i dessa snåla tider som student. Kommer väl till pass om jag säger så! Dessutom får jag snart min avkastning från mina aktier, vilket jag däremot tror kommer att bli en besvikelse eftersom börsen har gått allt utom bra. Men då har jag mina skattepengar att gotta mig åt!

2) Jag fick tillbaka min förra tenta. Min psykometritenta, en mattetenta helt enkelt. JAg fick tillbaka den, också igår. ALLA rätt! Hur jävla bra är inte jag då frågar jag mig själv stolt?! JAg känner att mina mattekunskaper, de har iallafall inte svikit mig!

3) Tentan jag gjorde för en vecka sedan, gick bra tror jag. Det kändes bra iallafall, så era tummar funkar fortfarande!

4) Om en vecka kommer min syster hit till Sverige och stannar nästan 2 veckor. Hon bor ju som bekant i England, så när hon kommer blir man så glad !

5) Idag slutar jag tolv. Så skönt!

6) 30 dagar tills nästa tenta! Så nu ska jag njuta i helgen!!

7) 19 dagar fyller Dan år!

8) Idag är det första april. Jag har redan hunnit lura Dan. Vem blir mitt nästa offer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLA rätt? Fyfan vad duktigt!!!

2009-04-02 @ 14:49:34
Postat av: Katarina

Pappa, kanske?

2009-04-02 @ 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0