Härliga lördag

Helt underbar dag! Ska sätta mig ute på balkongen tänkte jag och mysa sädan. Funderar på att byta hårfärg, börjar bli riktigt trött på min hårfärg nu, behöver en förändring. Får ta mig en fudnerare på det.

Imorgon fyller min älskling år. Mihi! Längtar tills hanöppnar sin present. Var ju länge sedan jag fick hem den, jag har velat ge den till honom skitlänge nu. Men, jag måste stå emot, haha.

Igår fick Stoffe sitt körkort. Mihi, CONGRATS! Så jag, dan och stoffe drog ut på stan och körde lite. Tittade förbi streetracet också. Men det var inget speciellt tyckte vi, såvidrog vidare sen igen.

Nej, nu ska jag gå in och hoppa i sängen (Dan ligger fortfarande kvar och sover). Senska jag trycka upp min armhåla i hans näsa. Undrar vilken reaktion det blir...

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://designbyjessica.blogg.se/category/utlottningar.html

2009-04-18 @ 11:05:45
Postat av: Anonym

Ja hoppas bara inte att armhålan var nyduscha;)

2009-04-19 @ 14:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0