Vi är bästa grön-vita laget!!!!!

Jag fick lite ångest igår när jag inte orkade upp ur sängen klockan åtta för att träna. Bannade mig själv när jag vaknade två timmar senare. Men imorgon ska jag faktiskt ta mig i kragen och pallra mig iväg till friskis. Imorgon ska jag faktiskt testa på yoga för första gången i mitt liv. Känns lite spännande faktiskt.

Mer som händer imorgon är att jag ska se första matchen med FCH. Ska faktiskt bli skitkul. Första matchen för säsongen, får hoppas på seger!

Ikväll spelade Rögle och vann över självaste Färjestad. Brödrakamp som alla har sagt, och Kenny vann den. FYFAAAAn vad gött. Och inte nog med det, de vann med 4-1 !!!!! WAAAAAAAH!!! Fyfan vad jag hade velat se den matchen. Men det ar liksom inte lönt att ens försöka, biljetterna tog slut på tjugo minuter. Jag och Dan funderade på att dra ner till O'Learys och titta på matchen där. Men alla bord var fullbokade, så vi struntade helt enkelt i det. Miss kan jag säga nu i efterhand. Men FYFAAAn vad gött att de vann. Sitter här helt överlycklig!! WAAAH!! VI ÄR BÄSTA GRÖN-VITA LAGET!!!!

VI ÄR ALLA GRÖN OCH VITA BRÖDER! SKÅNES VACKRA LANDSLAG ÄRO VI. HÖR PÅ VÅRAN SÅNG. DEN EKAR MATCHEN LÅNG. VI ÄLSKAR RKB!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0