Uppdatering

Länge sedan jag skrev, men trots det fortsätter ni mina trogna läsare att besöka min blogg, vilket är skitkul. Har lovar min kära Fåff att uppdatera min blogg lite oftare, men det är svårt eftersom jag har så mycket i skolan. Pluggar 24/7 känns det som. Men det är skitkul ! Jag verkligen stormtrivs! Nästa vecka börjar samtalsgrupperna, och det ska bli så jäkla kul. Vi ska intervjua varandra och agera samtalsterapeut. Vi ska filmas och sedan ska vi sitta i en grupp om sex och konstruktivt kritisera varandra. Jag längtar !

Förrutom det har mitt liv varit ganska turbulent de senaste tre veckorna, som ni kanske har förstått på mina luddiga inlägg. Mina tankar har spelat mig en massa spratt och försatt mig i jobbiga situationer. Men med tiden, ger det sig själv. Jag har lärt mig att inte gå runt att älta allt, utan låta det lösa sig själv. Så nu känns allt mycket lättare.

På lördag har jag lovat min Fåff att festa med henne. Man ställer väl upp för gänget liksom. Ska bli skitkul verkligen ! Förra veckan på fredagen var jag med min klass på maskerad. Jag och Natalie var nog de mest seriösa, och Natalie var steget värre än mig. Haha, hon var så söt. Såg ut som ett litet troll som precis hittat ut från skogen.

Som vissa av er kanske har märkt är det Top Model, inte en gång i veckan. Och inte två gånger i veckan, utan TRE gånger i veckan. FYFÄÄN. Lycka !!! En viss örn sitter som klistrad framför tvn klockan åtta varje tis-tors.

Nu ska jag återgå till min bok som jag ska ha läst till imorgon " Yrkesetik i psykologiskt arbete". Låter det intressant? Matter of fact, it is ! So long !

HippieÖrnie påväg till Knutan för att möta upp Natalie


Kommentarer
Postat av: Echo (med matte Sofia)

Top model määääh. Men lördag e det fest yes:D lovelovelove på dig

2008-09-11 @ 11:25:02
URL: http://echolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0