Duktig Örn

Idag har jag varit jätteduktig. Började skriva på min hemtenta och blev klar med ena frågan. Så nu har jag gjort en tredjedel av jobbet, så det känns skitskönt. På tisdag och onsdag är jag helt ledig, så då ska jag göra klart de andra uppgitferna. Det känns ändå som att detta kommer att gå ihop. Det känns överkomligt.

Nyss satt jag också och bokade träningstider till kommande vecka. Snart går mitt träningskort ut, så då ska jag fixa ett nytt och utöka det så jag får gym också. Då kan jag komma och gå lite som jag vill,och det känns skönt. Då slipper jag ha en tid att passa och kan lägga upp träningen precis som jag vill. Även det faktum att jag nu kan kombinera kondition med styrka på ett helt annat sätt känns skönt. 

Om lite mindre än en månad har jag min första salstenta. Jag har redan börjat läsa lite i Passer and Smith, vilket är min kursbok. Den är helt på engelska och är på 665 sidor. Men även detta känns helt överkomligt. Jag började läsa i den häromdagen och blev lättad över hur lättläst den faktiskt är. OCH, för och häpna, intressant. Första gången jag läser en lärobok som faktiskt är intressant. Jag sitter tillochmed nu och längtar efter att få läsa i den. Jag känner verkligen att jag har hamnat helt rätt. 

Fest igår och jag tänkte att jag skulle lägga upp några bilder. Ha det gott. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0