Tenta om två veckor

Sitter och pluggar, men har tagit en liten paus nu. Fyfan vad mycket att läsa och smälla in i huvudet. Förstår inte hur jag ska kunna lära mig alltpå två veckor. Känns helt omöjligt. Verkligen. Menjag ska göra mitt bästa, mer kan jag inte göra. Vissa delar är intressanta, och nu när jag tänker tillbaka, så är det de som jag kommer ihåg. Det andra är bara blaha, och det har jag redan glömt. Usch och fy.

Men idag har jag iallafall varit duktig och pluggat massor. Ska plugga ungefär 20sidor till, vilket är enormt mycket faktiskt. Sen ska jag vara ledig resten av kvällen. Egentligen hade jag velat dra ner och träna, men det hinner jag inte idag. Så det får bli imorgon eller något.

Ikväll är det final på Top Model. Hoppas Anya vinner. Har egentligen inte någon favorit. Jag gillade Whitney ett tag, men nu är hon bara kräkpulver. Och Fatima ska jag inte ens gå in på. Så Anya håller jag på, men som sagt. Om någon annan skulle vinna, skulle jag inte bry mig.

Snart dags att återgå till pluggandet. Vill iiiiinte !! AAH


Kommentarer
Postat av: Faff

Du är så duktig gumman !!!

2008-10-02 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0