Plugghäst

Plugg, plugg och åter plugg. Känner att det är det enda jag gör om dagarna. Min nye livspartner är min käre Passer&Smith. Om åtta dagar har jag tenta. Jag har åtta kapitel kvar att läsa, så det känns faktiskt lite skönt. I helgen satt jag 20h och bara pluggade. Men det känns skönt, för det gav verkligen resultat.

Allt annat får gå åt sidan nu känns det som. Privatliv, partyn, träning och nöje. Därför kommer jag kanske inte vara så aktiv en vecka framöver. Plugghäst som man är.

Den 18:e dock är det FETEFEST!!!!!!!! Fyfan vad jag ska parta. Antingen fira eller dränka sorgerna.




Zusammen für immer <3

Kommentarer
Postat av: Darn

Zusammen für immer!!! <3

2008-10-07 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0