Jobbeli

Snart ska jag bege mig iväg till jobb. Vill inte. Vill hellre vara hemma och mysa framför tvn. Men det är bara att ta sig i kragen och gå. Får mysa när jag kommer hem istället, vilket lär vara runt tio-halv elva. Suck. Det bli direkt i säng då med andra ord.

Igår slockande jag tio, sjukt jäkla trött var jag, och vaknade imorse halv tio(halv elva trodde jag (hade glömt att dra tillbaka klockan). Nu sitter jag här och våndas över att jag ska jobba.

Har sådan fruktansvärd träningsvärk så det är helt sanslöst. Kan knappt röra mig!! Så imorgon blir det nog ännu en dags vila från träning, sen ska jag på det igen på tisdag. Längtar!

Igår var det marknad, men det var mest skit där faktiskt. Det är faktiskt mycket som är mest skit, det mesta faktiskt.

nähä, om jag skulle sätta i mina linser så jag inte går fel påväg till jobb. Eller, det kanske vore en idé. "Hej, det är Annelie. Jag kommer inte till jobb idag, för jag har gått vilse. Jag glömde sätta i mina linser..." Det ska jag bannemej ta mig en fundilerare på.

Ciao bellos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0