Söndagstråk

Sitter i Höganäs. Regnet öser ner och himlen är grå. Fyfan vad tråkigt ! Pappa har öppnat sina farsdag presenter och nu sitter jag bara och väntar på att vi ska gå iväg till farmor och farfar. Jag känner migsom Sune dagen innan julafton. Man sitter här och bara väntar, och väntar. Och väntar. Suck.

Igår var jag i Göteborg. Katarina hade sin examenscermoni och efteråt gick vi och åt på engod grekisk restaurang. Väl hemma var klockan mycket. Anders ringde och tjatade på mig att jag skulle följa med ut och festa. Men jag orkade inte utan stannade hemma istället. Jag och Sofia gick bort och solade och när jag kom hen satt uppe en halvtimme, sen gick jag och la mig. Interesting life I guess.

Senare idag ska vi flytta resten av alla mina saker till Helsingborg. Sen har jag alla mina saker samlade. Känns gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0