Man är väl inte Fiixarn för intet

Fy bobban vad jag har pluggat idag. Känner mig riiktigt duktig. Känns faktiskt som jag kan ro detta i land, vilket känns såå jävla gött ! Dessutom, har min älskade Dan hjälpt mig hela kvällen med att sammanfatta skiten. Har jag tur eller är jag bara bortskämd?

Imorgon är det fredag, men jag har plugg att göra. Ska läsa klart Kap. 7 och 8 i Svartdal, sen har jag läst allt jag ska läsa. Sen ska jag skriva sammanfattning på de två också, sen totally finished. Efter det ska jag bara plugga in allt i huvudet också. Men det känns ändå som att jag redan kan det mesta. Bara finslipa lite, sen ska jag nog kunna det mesta. Det som oroar mig mest isåfall är att kunna alla 60 statistikfrågor. Mycket formler man ska hålla i huvudet samtidigt.

Men...


"Man är väl inte Fiixarn för intet"
 
/ Gammalt Örnieordspråk


Kommentarer
Postat av: dG.

Tihi, du har nog lite av båda;) Eeeelske dajje! (Gammalt Danis-ordspråk;D)

2008-11-20 @ 21:52:19
URL: http://turboklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0