Jag är så duktig !

Jag har suttit och räknat matte hela eftermiddagen! Riktigt duktig är jag och fan vad roligt det är ! Det var skitlänge sedan jag gjorde det, så det var riktigt roligt för en gångs skull !

Imorgon ska jag fortsätta mitt pluggeri eftersom jag har tenta nästa vecka. Då blir det nog fortsatt matte, eller så blir det lite forskningsmetodik. Sen på kvällen ska jag träna. Ska bli najjs.

Igår gjorde jag en smart sak. Jag drack kaffe precis innan jag skulle nanna. Så jag låg klarvaken medans Dan somnade. Låg vaken och tänkte på en massa saker till klockan var framåt halv tre. Sen somnade jag till slut, men sov oroligt och vaknade om och om igen. Så idag är jag helt slut i hjärnan. Pjuh.


Tänkte jag kunde avsluta med en fin bild på mig och Dan som vi tog när vi skulle upp till min systers examenscermoni.


Kommentarer
Postat av: dG.

Waaa! Massa fin bild! Jag fattar inte att jag kunde somna, jag drack ju också kaffe, och jag är dessutom mindre van vid det än du:p Nu får vi snart nanna så du kan sova:D Älskar dig! Kyssar

2008-11-17 @ 22:15:25
URL: http://turboklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0