Is this called love?

Pfii fifan. Har städat sedan jag vaknade idag. Men nu börjar här se lite beboeligt ut. Nu skulle pappa se mig, då hade han nog varit stolt. Så som han i alla år tjatat på mig att jag är så slarvig. Not anymore daddy!

Om en timme kommer min älskling hem. Iiih, längtar!


Det är så mysigt. Fast jag och Dan varit tillsammans snart 11 månader, och fast vi har träffat varandra varje dag sedan i somras någongång, så saknar jag honom lika mycket varje dag. 
Is this called real love? In that case, I'm in for a lifetime!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tihi, jag saknar dig massa varje dag med! Wiiii!

2008-11-13 @ 19:46:07
URL: http://turboklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0