Donator sökes

Sitter här i soffan och tittar på The Hills och innan dess tittade jag på Gossip Girl. Mys ! Ska snart trippa iväg och sola tänkte jag. Känner mig så jäkla blek så det finns inte. Sen när jag kommer hem ska jag förbereda middagen lagom tills Dan kommer hem. Sista gången han är på coaching idag.

Snart är det ny tenta. Fifan. Men innan dess ska jag hinna med sittning och inflyttningsfest hos Sara. Och hinna gå på Marcus invigning för Officett och Fimo.

Usch, jag är riktigt sugen på te, men orkar inte gå ut och koka vatten. Lat eller ? Imorgon, på onsdag och på torsdag ska jag träna, så det är faktiskt okej att jag latar mig idag, Tycker jag !

Jag vill shoppa, men just för tillfället skriker det ne från min budget. Så det får vänta någon vecka. Usch. Jag får abstinens. Jag orde gifta mig rik. Riktigt jävla äckligt rik. Någon som vil donera några miljarder till Dan? Plz? Kanske någon blir mer villig om jag ler mitt allra vackraste leende?



Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHHAHA SÖTNOS

2008-11-10 @ 19:40:23
URL: http://echolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0