Onsdag är lika med Top Model

Onsdag idag, vilket betyder att det är final i Top Model. Woho!!

Har varit ledig nu två dagar men idag är det åter till jobb. Segt ! Har varit med Dan nu sen i söndags. Det har känts som att vi har bott ihop. Härlig känsla ! Jag längtar till den dagen då det blir verklighet.

Imorgon ska jag ut med jobb och äta. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Innan dess ska jag ta mig i kragen och plugga undan det sista förhoppningsvis. Måste verkligen bli klar nu med min engelska, men det är inte mycket kvar. Jag har bara två uppgifter kvar att göra, så det är skönt att veta.

Nu dammsugar min älskling rummet. Så massa duktig han är ! Men nu är han tydligen klaroc kom hit och försöker göra sygmärken på mig. Jag tror jag ska dra mig härifrån och gå bort till sängen och mysa lite med honom.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Darn

Det har varit så massa mycket sköntisen! Älsar dig! Nu kommmer jag bort till sängen till dig! Waaaaaaaa!

2008-05-14 @ 12:18:32
Postat av: Anonym

hihi så mysigt:P

2008-05-14 @ 14:34:34
URL: http://havetolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0