Nytt pass

Idag var jag och fixade nytt pass. Haha, alltid lika roligt att se hur det kommer att se ut. Det kan iallafall knappast bli värre än mitt förra. Så det är ju positivt iallafall. Jag kan kanske scanna in det sen när jag får hem det, och det blir nångång nästa vecka.

Idag har jag varit ledig vilket är jäkligt skönt. Skulle egentligen sprungit iväg till (F)elgiganten och lämna in min mobil. Men jag orkade inte. Nu är det värre än någonsin. Inte nog med att min # -knapp har spruckit, vilket medför att det blir jättesvårt att messa, så har min mikrofon totalt lagt ner. När någon ringer mig, hör de inte vad jag säger. Det är jäävligt påfrestande. Så imorgon förmodligen blir det en tripp dit, om mamma är snäll och följer med mig.

Snart börjar min jobbiga jobb-period. 13-dagar i sträck inklusive dubbelpass vissa dagar. Men men, man är väl viking som Fåff brukar säga.

Nu sitter jag och dricker Herrljunga äppelcider. Mums !


cider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0