I fucking made it !!!

Jag är så jävla jävla bra !! Jag klarade det !! Jag fick MVG i engelska A!!! Jag satt och höll på med de två sista uppgifterna när jag mailade min lärare och frågade om hur många ord arbetet skulle vara på, och tillbaka fick jag att hon redan satt mitt betyg och skicakt ivåäg det till kanslisten. FYFAAN vilken go känsla jag fick då. Jag är så jävla glad och stolt över mig själv !! Nu när jag har lyckats fixa ihop 20,0 borde jag verkligen komma in i Lund. Jag hoppas verkligen det !!!

Idag är en jäävligt bra dag !! Solen skiner, jag har städat mitt rum, Fåff och jag ska ut ocvh festa om två veckor och nu har jag bara 5 dagar kvar på jobbet tills min jobbiga 13-dagar-i-sträck-period är över. Dessutom att tillägga, så har jag träningsvärk, vilket betyder att träningen igår gjorde nytta, plus att jag nu totalt har gått ner 11kg !! Kan livet bli bättre? Nääe, jag tror fantome inte det!!

image258
en glad örn


Kommentarer
Postat av: faff

Grattis :D:D:D:D:D:D

2008-05-28 @ 11:08:28
Postat av: Katarina

GRATTIS! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2008-05-28 @ 22:59:47
Postat av: Darn

M! Finise-en! Du är så duktigt:D GrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattis! M! Elske dajje!

2008-05-30 @ 11:49:43
Postat av: Anonym

åh va du är vacker :)

2008-06-12 @ 10:48:29
URL: http://havetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0