Hummelfan

Fifan vad jag är duktig. Jag börjar se slutet på min engelska.

Jag låg ute och solade, fridfullt när jag kände något i mitt knäveck. Jag trodde det var en fluga, så jag fällde ihop benet för att skrämma iväg den. MEN!! Understryk, MEN, det var den humla! OCh den brände mig en sån jävel rakt i knävecket där man är så grymt känslig. Jag kände mig som den mänskliga formen av tjuren Ferdinand där jag sprang runt i min trädgård och skrek på tok för fula ord. Fy /!"#%("/&/"(& vad ont det gjorde !! Tur man hade en tub Antisan hemma så jag kunde smörja. DOCK, blev jag förföljd av denna nu mycket upprörda humla. Den fullkomligt jagade mig i raseri. Och jag sprang skogstokig runt i min trädgård, hysteriskt rädd för att ännu en gång bli bränd av den. Den var så jävla sne att den lurpassade på mig utanför dörren när jag sprang in !!! Hur jävla smarta får humlor vara egentligen? Det borde vara förbjudet ! Den var säkert muterad så den var sån översmart, precis som hajarna i Deep blue sea. Hummelfan, stay away from me !!!

Kommentarer
Postat av: Darn

Awwe, jag kommer nu och räddar dig! Waaaaaaa! *karatespark i ryggen på HumleDumle! ;D Älskar dig (L)

2008-05-23 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0