Top Model

Ikväll är det top model!! Woho !

När man har tråkigt, då är fåff räddaren i nöden !

Idag åkte Katarina hem. Snyft. Väldans tråkigt här utan henne.

Jag känner ingen hunger nuförtiden. Vad har hänt liksom? Jag gick upp imorse och skulle äta min sedvanliga frukost med ägg och havregrynsgröt. Men jag var verkligen inte sugen eller hungrig, så det blev bara ett ägg och lite proviva. Och nu, sitter jag här och är inte det minsta hungrig eller sugen what so ever. Helt sinnes. Jag vill ju ha maod, jag vill äta !! Ska gå ner och försöka trycka ner mig några knäckemackor eller något.

Sen måste jag säga, värst vad alla har blivit snälla nuförtiden. År 2008 verkar bli ett jävligt bra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0