Tandkräkarn

Idag har jag varit hos tandkräkarn (tandhygienisten). Som hon köttade sönder mitt tandkött ! Ingen tanke på att det faktiskt kan göra ont?! Ville bara bita henne i fingret så hon kan få känna hur det känns att bli köttad. Men jag höll tillbaka min ilska. Tills hon tog fram den sugaren, den som suger in saliv och annat äckel. Fyyy tusan vad jag HATAR den. Jag ryser i hela kroppen vid tanken. Vissa ryser av naglar på griffeltavla eller när man ristar med gaffeln i tallriken. Jag har två saker som gör att det kryper i kroppen på mig. Ett: Att bita i en handduk så det gnisslar i tänderna. Två: Tandläkarens sugmackapär. iiiiiiiiiiiiiiihhh!! Jag ryser bara vid tanken. Och självklart skulle denna tantkräkare använda den sugsaken konstant då jag satt där. Jag ville bara bita i den suggrejen så att hålet gick igen och det inte kunde suga mer. Precis som man biter på ett sugrör. Men även där fick jag hålla tillbaka min ondska, jag får ju tänka på att jag kanske blir ersättningskyldig om sugsaken går sönder. Även om det hade varit värt det, trehundrafemtiotusen gånger om! Väl ute från tandläkaren svor jag åt henne, sen såg jag till min förskräckelse att hennes fönster var öppet. Som jag cyklade då, som om det brann i anan på mig.

Kommentarer
Postat av: typpan

hahahahah ja , det hade jag velat se när det brann i din ana!!!!

2008-03-13 @ 21:01:01
Postat av: faff

Jag är också ett stort fan av när de brinner i anan

2008-03-14 @ 08:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0