Snart sommar

Helt underbart väder ute. Fyfan vilka sommarkänslor jag får av sånt här väder. Tankarna går direkt iväg till stranden, sol, bad, glass, tält och varma kvällar. Jag vill ha sommar nununu! Ska dock jobba hela sommaren, precis som förra sommaren, men det som är så skönt med mitt jobb att det är så softa tider. Så det spelar egentligen ingen roll om jag jobbar eller är hemma. Tjäna lite cash sitter aldrig fel. Nu ska jag, far och Katarina iväg till Kullaberg och promenixa lite. Mys !

Öland

Kommentarer
Postat av: Fåff

Haha lätt att Bingo är bätte:P jaså kullaberg, vi har varit på stranden :D kösseli

2008-03-08 @ 14:38:58
URL: http://www.soffanlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0