Måndag i all ära

Så fint väder det har varit idag. Man känner verkligen hur våren springer fram. Jag gick hem till Fåff vid halv ett idag. Vi satt och snackade skit och gick ut på en minirunda och sedan någon timme senare gick vi på en större runda. Fan vad jag vill ha en hund! Jag känner verkligen en riktig längtan efter en hund. Men pappa är inte så förtjust i den idén, så jag får väl hålla mig tills jag flyttar hemifrån. Men längtan är stor!

Ikväll var det meningen att jag och Katarina skulle gå på bio, men eftersom det inte är så många filmer att jubla över, så sket vi i det. Vi tar det en annan gång istället. Så vad händer ikväll då? Det blir massa mys här hemma framför tvn. iiih !

Imorgon ska jag fortsätta mitt plugg. Har faktiskt gått riktigt bra måste jag säga. Är riktigt stolt över mig själv. Ska träffa min handledare om några dagar, så det gäller att förbereda sig så mycket som det går. Och det ska jag bannemej göra. Taggad till tusen är jag !

Jag känner att jag har fått jättemycket kraft till allting. Kraft till plugg, kraft till träning. Kraft överhuvudtaget. Så en klapp på axeln till mig själv.

I övermorgon åker Katarina tillbaka till England. Fy Bobban vad trist det kommer bli utan hennes nuna här. Nästa gång vi träffas är väl då i hennes bröllopsveva. Man kan ju hoppas hon kommer hem en gång innan dess, jag har lite panik över hur min klänning ska vara. Min enda räddning är Katarina.

Snart är det påsk. Jag hatar påsken, den är bara så jävla larvig. Små fula påsk-kycklingar, räliga häxor och drösslande påskris. Nä tack och lov så kommer här inte in någon påsk till vårt hus iår. Inte ens ett påskägg ska jag unna mig detta år. Nej jag lägger allt krut på Julafton istället. Jag kommer förevigt att vara en påskhatare. Påsk är trams som jag inte vill beblanda mig med.

Nu ska jag snart sätta mig med pappa och höja min intelligensnivå några steg med korsord. Korsord for the win !

Kommentarer
Postat av: typpan

haha du e så jävla rolig när du skriver!

2008-03-11 @ 08:38:40
Postat av: Katarina

Va ska man skriva n u då? Jag hatar måndagar. eller
jag gjorde förr. Nu e det inte så farligt. Men förr, när man gick i skolan. Fan.

2008-03-11 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0