Lördag

Igår var det fetefest. Jag hade så jävla kul ! Har inte haft så roligt på längelänge.

Det började med att jag stack hem till Sara för att göra vid mig. Vid sju kom Lisa och Mogge och hämtade upp oss och vi stack iväg till Daniel, även kallad spöket. Där började vi dricka så smått, men efter en halvtimme ungefär stack vi hem till Andy. Mycket mycket trevligt folk ! Där fick jag smeknamnet "Annelie med bysten" och "Annelie med snudorna". HAHA. Jobbigt dock var att de rökte inomhus, vilket gjorde att röken ute i köket var tjock som dimma. Det positiva var dock att man slapp gå ut och frysa när jag höll Daniel sällskap. Han var tydligen lastbilschaffis och körde till Stockholm. Haha, så nästa gång jag och Sara ska dit kan vi fan åka med honom. Haha, man får ju utnyttja sina kontakter. När klockan var tolv beställde vi en taxi tlll Trappa upp. I taxin började Mogge må dåligt, så han satt och spydde i en påse som Sara hade med sig. Haha, och jag tog skydd bakom Daniel. Spya är verkligen ingen hit. Mår illa bara jag tänker på det. Väl inne på trappa började jag och Sara dansa järnet. Så jävla roligt hade vi. Efter ett tag dök där upp en kille som började dansa med mig Sara och Simon. Och jag kände igen honom, men kunde fan inte komma på varifrån. Sen säger han "Är det Annelie?" Jag bara "jaaa?" "Kommer du inte ihåg mig? Vi umgicks mycket förr ju." Och jag minns jag tittade på honom, för det ringde ingen klocka "Kommer du inte ihåg att jag var kompis med Nisse? Nils Wetterberg" Och dååå gick det upp ett ljus för Annelie. Framför mig stod ju Pydde. Jag har inte sett honom på år och dar och så träffar man honom på trappa. Så det var en positiv överraskning. Så han joinade oss i vår dans. Tråkigt nog spelade livebandet inte någon bra dansmusik. Men men, det gick tydligen att dansa iallafall. Klockan två kom taxin och det bar iväg hemåt. Halv tre låg jag i min säng och käkade rostbiff och lammkotlett, haha. Det var så jäävla gott, och fy bobban vad jag sov gott efter det.

Var verklige en så perfekt festkväll. Har inte haft så kul på, jag vet inte när. Om man bara hade kunnat trycka på en rewind-knapp hade jag gjort det ikväll, imorgon och resten av veckan.

Kommentarer
Postat av: faff

Sol ute, sol inne /rudolf

2008-03-23 @ 16:51:42
URL: http://www.soffanlife.blogg.se
Postat av: maria

Hej tjejen!
har läst lite i din blogg och förstått att du gillar att gå på fest, så ha det så kul på nästa fest ;)
mvh maria

2008-03-24 @ 01:30:45
URL: http://bloggaria.blogg.se
Postat av: Typpan (med mustaschen)

Säger bara att i sommar kommer det att bli ännu bättre, kanon kväll säger jag bara!!!

2008-03-24 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0